Friday 7 June 2013

Cosway Farmasi vs MLM


Perbezaan Cosway Farmasi dgn MLM :

1. Kedai 

Beza yang ketara antara cosway farmasi dan MLM ialah kedai yang nyata. Bila kita dah capai target dan lulus interview, kita akan dapat kedai.

Berbeza dgn MLM .. kita tidak nampak target yang jelas..yang kita nak capai hanyalah downline tetapi di Cosway Farmasi..kita ada target..target kita ialah KEDAI.


2. Produk 


Untuk berjaya dlm perniagaan, kualiti dan kepelbagaian produk itu adalah faktor yang paling penting. Selama 30 tahun, Cosway telah memupuk kerjasama dengan pembekal bahan-bahan mentah dan bahan-bahan terkemuka seluruh dunia, pengilang bereputasi tinggi dan penyelidik di serata dunia.

Hasilnya, perlbagai produk berkualiti tinggi (terbaik dari yang terbaik) yang sentiasa berkembang, merangkumi spektrum kategori yang luas, termasuk barangan kegunaan harian yang sentiasa diperlukan yang  berkualiti dan dapat menarik minat pengguna.

3. Harga

Kebanyakan syarikat pemasaran rangkaian meninggikan harga produk mereka dari sepatutnya. Ini menghindarkan pembelian ulangan.

Cosway amat berbangga kerana menawarkan produk berkualiti tinggi pada harga yang amat berpatutan kepada pelanggan sama ada yang baru mendaftar mahu pun pelanggan setia cosway.

4. Promosi 
Program ganjaran Belian berinovasi Cosway membolehkan pembeli menikmati harga terendah dan diransangkan lagi dengan pelbagai promosi seperti diskaun, tawaran produk baru, belian dengan belian (PWP) istimewa dan item-item ganjaran yang menarik..

5. Pengagihan Fizikal

Anda mungkin pernah dengan bahawa kunci kejayaan perniagaan ialah "lokasi, lokasi, lokasi!!" Kedai cosway mudah dilawati kerana kami berusaha membuka kedai di kawasan perumahan yang berpendudukan tinggi, pasaraya besar dan pusat membeli-belah..

Tidak seperti kebanyakan syarikat MLM yang mempunyai saluran pengagihan terhad. Kehadiran Cosway yang semakin meningkat memberi keselesaan dan memudahkan para pelanggan.

6. Pelan keuntungan 

Apabila anda mendaftar sebagai Pemilik Perniagaan (BO) Cosway, matlamat anda ialah untuk membina rangkaian Pembeli VIP dan Pemilik Perniagaan seperti diri anda sendiri.

Kombinasi peluang perniagaan global Cosway yang belum pernah ada, unik dan tiada pemisah, membolehkan anda membina pendapatan yang pantas, lumayan dan berkekalan daripada rangkaian global pengguna dan Pemilik Perniagaan yang terus berkembang.

Anda juga boleh mewariskan perniagaan Cosway anda kepada pewaris anda yang dapatkan memanfaatkan anak-anak anda dan generasi seterusnya.


Hubungi kami : 

biznurinsyirah3312@yahoo.com

Izzati : 0139413946 (call/sms/whatsup)

Sharudin : 0133393946 (call/sms)



No comments:

Post a Comment